diumenge, de maig 29, 2005

PROPÒSITS

Avui, al 33, he vist un programa on sortien mestres i gent parlant i recitant poemes. Dispenseu si és un programa molt conegut però no tinc gaire temps de veure la "tele".

A sortit a la pantalla la paraula PROPÒSITS i han començat a dir un munt de frases. M´ha deixat bocabadat i molt emocionat la següent:

"COMPRAR UN MUNT DE BANDERES. LA DE CATALUNYA, LA D´ESTATS UNITS, LA D´ANGLATERRA, POSAR-LES EN LLEGIU I, UN COP BLANQUES, RENDIR-NOS AL SABER QUE LA PAU ES POSIBLE..."



5 comentaris:

subal ha dit...

què vols dir... totes del Madrid?

tonibanez ha dit...

El Barril és un paio insofrible i el seu programeta em dóna basques. No el suporto. Es pensa que fa gràcia i que és genial. Una genialitat de caire sociata.

Imagine ha dit...

Amic Heràclit: Aquí hi posaria unes altres paraules d'en Diógenes escrites en el blog d'un altre mestre (que també ha escrit més amunt, quina casualitat...). Resumint: massa "intelectual" de fireta -amb carnet de partit sociata ¿no és nota?- posat a presentador d'un programa pseudo-cultural embafador i massa ensucrat. Per un altre banda, el problema no és de les banderes, sino de les mans que les aguanten.

Heràclit ha dit...

Apreciat imagine, estic d´acord amb tu sobre les banderes. Obviament el problema no son elles sinó les mans que les aguantes, pero sense banderes les mans no les haurien d´aguantar...

Jo no preguntaba sobre el programa, no se ni el payo que ho fa. Jo era el primer cop que ho veya i em va sobtar la frase...

Salut i REVOLUCIÓ I PENSAMENT!

Imagine ha dit...

Un altre mestre va dir alló de que "les banderes són la representació de les identitats dels pobles". Per tant, d'això en dedueixo que som nosaltres els que en fem mal ús de les banderes. Si no hi haguéssin banderes ¿hi haurien identitats, tots iguals?. I si anem més enllà, llavors també ens podem trobar amb la polèmica de les fronteres, alhora semblant i diferent a la de les banderes.